מיתוג זה שם המשחק

בנדל"ן, אומרים המקצוענים, ישנם שלושה קריטריונים חשובים: מיקום, מיקום ומיקום..

בלונדון ישנם מיליוני תיירים בשנה, אין ספק שהרבה יותר קל לספק שירות כאשר מאות אלפי לקוחות פוטנציאליים העוברים מידי יום ברחוב הסמוך לבית העסק, אבל עליה וקוץ בה, את העיקרון הזה של "מרבה תיירים מרבה פרנסה" זיהו המוני ייזמים ולכן (למרבה צערם של בעלי העסקים) אמנם יש המוני תיירים ומבקרים אבל יש גם המוני חנויות.

וכאן בדיוק המקום לבלוט.

יחסי ציבור הם הדרך לדבר אל קהל היעד שלכם ואנו כאן לאתר את קהלי היעד.

אם אתם מותג כמו Mַַ&M ואתם עוסקים יותר בחוויה ובפנטזיות אז אתם יוצרים חנות אינטראקטיבית עם עשרות ברזי סוכריות בכל צבעי הקשת ומיצרים תורי ענק של תיירים שמחכים כדי לזכות בזכות למלא שקיות בסוכריות ואת כיסיהם של הבעלים בהכנסות. חוויה מדהימה.

לחלופין רשת משקפיים שרוצה לבלוט ולמשוך את כל מי שהולך ברחוב – בונה קיר ענק מלא במשקפיים שלא ניתן לפספס.

אבל אם אתם חנות שאינה חלק מרשת אתם צריכים למשוך את תשומת הלב בדרך שונה וכאן נכנסת לתמונה מידת היצירתיות של בעלי החנויות בהצלחה שלהם לגרום לעוברי אורח שהולכים ברחוב לעצור לרגע, להתפעל ואולי להכנס לחנות.

זה יכול להיות דרקון תלת מימדי שתופס את כל הבניין וקשה שלא לעקוב אחריו.

זה יכול להיות מלאך שחור שקשה להתעלם ממנו ועוד.

מיתוג חיצוני "רועש" יותר גם במקום הומה אדם, כמו לונדון, יגרום לחנות להתבלט על פני השאר בים החנויות הבלתי נגמרות וכאן מיתוג שיוצא מחוץ לקופסא הופך קריטי ומהווה את המשקולת בין הצלחה לכישלון.

ראיתם דוגמא ברחוב בארץ או בחו"ל של מיתוג מיוחד ויוצא דופן שגרם לכם לעצור – שתפו אותנו על מנת שגם אנחנו נהנה, כי אין כמו קריאטיב משובח להתחיל איתו את היום

מיתוג זה שם המשחק

גלילה לראש העמוד