דוברות ויח"צ

כל ארגון או חברה חייבים שתהיה להם פעילות יח"צ סדורה. הכוונה לדובר/ת האמונים על כל הדברור השוטף של הארגון אל מול כלי התקשורת השונים. 

יח"צ זו לא מילה גסה!

הדובר/ת אמונים על יצירת קשר רצוף עם עיתונאים המבוסס על היכרות ושיתוף פעולה מקצועי. המטרה עבור לקוחותינו היא לייצר נוכחות קבועה בכלי התקשורת השונים – עיתונות מודפסת ואינטרנטית לסוגיה, רדיו, טלויזיה ואתרי אינטרנט חדשותיים באמצעות חשיפה לקהלי היעד המתאימים.

יחסי ציבור מורכבים משורה של כלים, אנחנו נבחר ביחד את אלו, אשר יסייעו לך לקדם את האינטרסים שלך: בין ארגונך ובין התקשורת או בין ארגונך לבין קובעי המדיניות ברמות השונות, זאת על מנת לבנות מותג מוביל ומנצח. יחסי ציבור, הנבנים לאורך זמן בכלים הנכונים, יכולים לתרום לקידום האינטרסים שלך. טיפול לא מקצועי יכול לגרום לנזקים.

משרד יח"צ כיום חייב לתת ללקוח מענה מקיף הן בתקשורת המסורתית והן בכלי הדיגיטל השונים, הוא חייב לתת מענה גרפי מקצועי לכלל החומרים השיווקיים בהתאם לשפה המיתוגית של הארגון ולספק תכנים איכותיים באמצעות צילום סרטונים המשלימים את השיווק בפלטפורמות השונות.
ומעל הכל, משרד יח"צ חייב להיות בעל ראיה אסטרטגית, כזה המבין את ההשלכות של מסרים בכלים השונים על התמונה הכוללת. הוא צריך ליזום מהלכים, ליצור פרובוקציות, לנהל משברים, להקים קמפיינים באמצעות טרגוט מדוייק של קהלי היעד ופניה ישירה אליהם על ידי מסרים מניעים לפעולה. כל זאת תוך חיבור מתמיד ל DNA הארגוני ולסדר היום של הארגון.

מהטלויזיה

מאתרי החדשות

קשים לזיהוי, יכולים להפוך ל"פצצה חכמה": כך נראה איום הרחפנים
צילום: החדשות
לקשישים המתים מקור אין זמן להמתין להקמת ממשלה חדשה
צילום: מוטי מילרוד
אור השמש הוא הרופא הטוב ביותר - גם בתביעות ביטוח
צילום: בלומברג

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו אלינו