מיתוג אישי תקשורתי מעבר לרשתות החברתיות

בעידן התקשורת הזמינה והמיידית, של האינטרנט והרשתות החברתיות, המידע נגיש וחשוף לעיני כל וניתן בקלות רבה לברר פרטים מקיפים כמעט על כל בני האדם ולגלות נוסף הרקע שלהם, מידת מקצועיותם והיכולות שלהם גם על חייהם האישיים.

כ יום, לפני כל פגישת עסקים חשובה, ובמיוחד כאשר אדם מועמד לתפקיד בכיר מתבצעת בדיקה ראשונית באינטרנט- אודות הרקע המקצועי והאישי שלו/ה והיכולות שלו בתחום. מידע זה יכול לסייע ממש כפי שהוא יכול להזיק   ולפגוע במועמד/ת עוד לפני שהגיעו לפגישת ההיכרות הראשונה.מסיבה זו, ישנה חשיבות רבה למיתוג אישי נכון בתקשורת לאנשי ולנשות ניהול בכירים ככלי ליצירת דימוי מקצועי המתאים לתחומי העיסוק. מיתוג זה יכול להתבצע בפלטפורמות רבות, הרבה מעבר לאלו המוכרים לנו מהרשתות החברתיות.

הכוונה היא לשמר "נוכחות תודעתית" של המנהל /ת בתחום המקצועי, ע"י יצירת כתבות בכלי התקשורת הרלוונטיים, טורי דעה, השתתפות בימי עיון, הופעה בוועדות בכנסת וכו' מה שמאפשר למנהל/ת להתבלט ולהיות מזוהה הן עם הסביבה המקצועית בה הוא/היא פועלים והן עם תחומי הניהול השונים.

חשוב לציין כי לא כל פרסום הוא פרסום נכון ויש חשיבות לניהול נכון של המיתוג האישי. אנו מתמחים ביצירת "נוכחות תודעתית" בצורה מושכלת, עפ"י תכנית עבודה אישית ומובנית (המנצלת הזדמנויות), בהתאם להגדרת היעדים והמטרות של המנהל /ת ורצונותיו/ה.

במקביל ליצירת המודעות התקשורתית נבחן את הנוכחות האינטרנטית , נשקול את השימוש ברשתות חברתיות וכלים אינטרנטיים חדשניים נוספים בהתאם לצרכים הפרטניים של כל לקוח/ה.

* הכותב הוא מנכ"ל משרד יחסי הציבור אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל, המתמחה בין השאר בטיפול במשברים.

גלילה לראש העמוד