בין דיגיטל לקשרי עיתונות

עם התפתחות התחום הדיגיטלי, הנראות של לקוחותינו עוברת יותר ויותר לפלטפורמות הדיגיטליות. איטם תקשורתי מוצלח, מוביל את קהלי היעד לנכסים הדיגיטליים של הלקוח. 

לפני לא מעט שנים סוכנות היח"צ שלנו החלה לעסוק בדיגיטל מעבר לעיסוק בקשרי העיתונות המסורתית.
נשמעו אז קולות ששאלו מה הקשר בין השניים ? למה לערבב ולמה לא לשכור גוף מקצועי שעיקר ההתמחות שלו באחד מהנושאים?

מעבר לבעייתיות של עבודה עם מספר ספקים, כשכל אחד לוקח לעצמו את הכתרים ומעביר לרעהו את הנושאים הפחות מוצלחים (כי הרי הכשלון יתום), הרי שאנו תמיד טוענים כי יחסי הציבור היא הנראות של לקוחותינו בפני קהלי היעד שלהם.

אנו לא עושים קמפיין או תקשורת על מנת לעשות, אנו עושים פעולה על מנת להגיע לתכלית ולהשיג יעדים מוגדרים. מאחורי כל קמפיין וכל הודעה לעיתונות צריך למצוא כיצד היא מסייעת לארגון להשיג את מטרותיו.

עם התפתחות התחום הדיגיטלי, הנראות של לקוחותינו עוברת יותר ויותר לפלטפורמות הדיגיטליות. איטם תקשורתי מוצלח, מוביל את קהלי היעד לנכסים הדיגיטליים של הלקוח. הנכסים הדיגיטליים הם פני הלקוח ובאמצעות התקשורת, אנו מגבירים חשיפה אליהם.

"התקשורת היא כלי ולא מטרה" אנו נוהגים לומר, ואכן בשיקלול נכון של עבודה ניתן לראות את השפעת הדיגיטל על כלי המדיה המסורתיים ואת ההשפעה של כלי המדיה המסורתיים על הדיגיטל.

לקוח חדש שלנו הופיע לפני מספר ימים באחד מערוצי התקשורת, בחנו את הכניסות וההמרות באתר.
הגרף מבטא יפה וברור את ההשפעה של כתבת טלוויזיה על כניסות לאתר.

אז אמנם הקמפיין בתחילת הדרך, ובכל זאת עיון בגרף יכול ללמד אותנו על התרומה המשמעותית של הכתבה על האתר, ואנו יודעים מה עוד ניתן לעשות בזה על מנת למקסם את התועלות עבור לקוחותינו.

רוצים לדעת כיצד ? אנחנו כאן ותמיד יש קפה 🙂

 

גלילה לראש העמוד