איך לגרום ללקוחות שלכם להכיר אתכם בקלות ובמהירות?

מנהל/ת זה הזמן לשאול את עצמך –

האם הפעילות השיווקית שלנו באמת פונה לקהלים הנכונים באפיקים הנכונים?

האם השפה, המסרים והמיתוג אכן מותאמים לארגון שלנו?

מי הם קהלי היעד שלנו והיכן הם נמצאים?

האם בשיווק שלנו היום אנחנו מגיעים לכל הקהלים (או לפחות לרובם) ומעבירים אליהם את המסרים שלנו?

 במידה והתשובה הרווחת היא לא – הגעתם למקום הנכון. זה הזמן לענות על השאלות הללו ולמצוא להן גם פתרונות מדוייקים!

הזירה העסקית היום מייצרת אפשרויות רבות לצד אתגרים רבים. מחד מגוון של ערוצי שיווק ופרסום חלקם אף חינמיים ומאידך ריבוי הכלים מצריך ריבוי יכולות ונותני שירות.

כל ארגון או עסק שרוצה להגיע לקהלי היעד שלו ולייצר תדמית נכונה צריך לפנות אליו באפיקים נרחבים. אם בעבר היה נהוג לפנות לכלי התקשורת המסורתיים (עיתון, רדיו טלוויזיה או אתר אינטרנט) הרי היום הקהלים נמצאים בצורה נגישה ומיידית במקומות רבים והם רק הולכים ומתרבים.

אם בעבר מדורת השבט הייתה בשעה 21:00 מול החדשות של רשות השידור ב 100% צפיה הרי שהיום הצופים מתחלקים בערוצים רבים בתקשורת המסורתית ובעוד עשרות "כלי תקשורת", רשתות חברתיות שבהם הציבור מקבל את מה שמעניין אותו והציבור הזה הוא קהל היעד של כל גוף.

ריבוי האפשרויות מייצר גם תחרות קשוחה וקושי לייצר בולטות בפלטפורמות השונות. אין זה מספיק לייצר תוכן טוב או לקדם תוכן באופן ממומן. כדי לבלוט חייבים לייצר פניה מדויקת ללקוח, באמצעות הכלים המדויקים, תוך שימוש בשפה המתאימה ובביצוע מקצועי.

יחסי ציבור מוגדרים כשיח של הארגון עם קהלי היעד שלו. הלקוחות היום הם אדישים ובררנים יותר ורוצים לקבל את המסרים ואת השרות בדרך, במינון ובכלים הנוחים להם. על כן, יש לתת לפרסום את המענה הנדרש במגוון כלים ושפות כאשר המסרים חייבים להיות מותאמים לכולם ולשרת את הארגון אל מול קהלי היעד שלו.

אם בעבר היה נהוג לחלק את עבודת השיווק דרך משרדים שונים – משרד יחסי ציבור, משרד פרסום וסוכנות דיגיטל הרי שכיום ברור שלא ניתן להשתמש רק בדרך שיווק אחת כי הקהלים נמצאים בכלל הפלטפורמות. לכן משרדי יח"צ או סוכנויות דיגיטל מחויבים להכיר זה את שירותיו של זה ולעבוד בסנכרון מעולה או להתאחד בכדי לתת שירות מדויק המשלים זה את זה ומדבר בשפה אחידה.

משרד יח"צ כיום חייב לתת ללקוח מענה מקיף הן בתקשורת המסורתית והן בכלי התקשורת החדשה, הוא חייב לתת מענה גרפי מקצועי לכלל החומרים השיווקיים בהתאם לשפה המיתוגית של הארגון ולספק תכנים איכותיים באמצעות צילום סרטונים המשלימים את השיווק בפלטפורמות השונות.

משרד יח"צ בימינו צריך לנגן על המתח שבין התקשורת המסורתית לזו החדשנית, ככלים משלימים, תוך שליטה מלאה בכל המיתרים.
ומעל הכל, משרד יח"צ חייב להיות בעל ראיה אסטרטגית, כזה המבין את ההשלכות של מסרים בכלים השונים על התמונה הכוללת. הוא צריך ליזום מהלכים, ליצור פרובוקציות, לנהל משברים, להבין את משמעותו של משבר (האם הוא אמיתי וגדול או שהוא גל קטן שיעבור). להקים קמפיינים שקולעים בול למטרה באמצעות קריאייטיב משובח, ביצוע פורץ דרך ואסטרטגית קמפיין מדוייקת, כל זאת תוך חיבור מתמיד ל DNA הארגוני ולסדר היום של הארגון.

ועל הצורך במיתוג מעסיק כבר שמעתם? כזה שמייצר גאוות יחידה אצל העובדים ומקרין החוצה עשיה ארגונית מגובשת וחרוצה שכדאי להיות בה…

בשורה התחתונה בכדי להגיע לקהלי היעד הנכונים ולהניע אותם לפעולה הרצויה נכון להתחבר למשרד יח"צ המבין עסקים וארגונים, כזה המתאים את השירותים לצורך ולא ההיפך. משרד הרואה את טובת הלקוח לפני הכל ויכול להציע לו סל שרותים נרחב שיענה על כל הצרכים בכדי להבטיח את הבולטות של הלקוח ואת התמורה הטובה ביותר להשקעה.

אז בגדול יח"צ זה לא מילה גסה. גם לכם מגיע יח"צ פעיל, יוזם, נושך וקדם שיגרום לכם להתבלט על פני המתחרים שלכם ובעיקר להגיע לקהלי היעד המדוייקים עבורכם. אם נראה לכם שאתם צריכים סיוע בתחום, מזמינים אתכם לקבל חוות דעת נוספת מהמומחים שלנו.

רוצים לגרום ללקוחות שלכם להכיר אתכם? רוצים לבלוט ולהראות מעל גלי הדיגיטל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת הכרות ראשונית ללא תשלום

גלילה לראש העמוד