טיפים לכתיבת ניוזלטר (מידעון)

מידעון או ניוזלטר, הוא כלי שיווקי מצויין. ניתן וגם צריך לשמור על קשר עם לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאליים ולא פחות חשוב- לקוחות נוכחיים, בדיוור ישיר בעלות זולה ובמיקוד גבוהה.

מצ"ב מספר טיפים למשלוח מידעון יעיל אפרטיבי והכי חשוב בהתאם לחוק:

1. אל תגזימו בתדירות שליחת המידעונים- לא יותר מידי ולא אחת למציק….

2. ספקו לקוראים מידע חדש ומעודכן שיגרום להם להמשיך לרצות לקבל מכם עדכונים ואף להפיץ אותם הלאה.

3. תנו לקוראים ערך מוסף- מידע ייחודי /הטבות לנמענים- בגופים מקצועיים אנו דואגים שיהיו גם הצעות עבודה…

4. צייתו לחוק- עמדו בדרישות חוקי הספאם (תיקון לחוק הבזק ).

5. כותרת מעניינת תפתה את הנמענים לפתוח את המידעון.

6. הקפידו על מאמרים קצרים. ניתן לשלב הפניות להרחבות, אבל במידעון עצמו אין מקום למאמרים ארוכים והקוראים אינם מעוניינים בעיתון…

7. רצוי לשלב קישורים במידעון על מנת לקבל מושג לגבי תחומי העניין של הקוראים- קישורים שיותר ייפתחו מן הסתם עוסקים בנושאים יותר מעניינים ורלוונטיים.

8. מומלץ לעשות ניסוי ולבדוק באיזה שעות ובאילו ימים המידעון היה קריא יותר, אילו מאמרים עניינו יותר קוראים ולהשתפר.

9. מומלץ לא לחסוך ולהשתמש במערכות הפצה מקצועיות המאפשרת הסרה (בהתאם לחוק ) ומונעות דליפה של רשימות התפוצה, תוך התגברות על חסמים שונים שנועדו להתמודד עם ספאם.

10. עיצוב- עיצוב יפה חשוב לא פחות מתוכן. מלבד תכנים קצרים, שלבו תמונות, סדרו את התוכן באופן חזותי ונעים לעין וצרו עניין גם באמצעות העיצוב.

מאמרים נוספים
תשדורת

תשדורת

עיין ערך הפצה
תקשורת

תקשורת

העברת מסרים מגוף אחד לגוף אחר. איכות התקשורת תלויה בהעברת מסר ברור מהמוען, קליטתו והבנתו אצל הנמען, ואופן העברתו. "תקשורת"
תקציבאי

תקציבאי

תפקיד שנולד בעולם הפרסום וגלש לתחומי תקשורת נוספים כגון יחסי ציבורמ וקידום מכירות. בגדר עיסוקו התקציבאי מנהל פרויקט תקשורתי מסוג
תחביר

תחביר

מערכת הכללים של שפה. הכללים מגדירים כיצד יש לבנות משפט תקין. למעוניינים לעסוק ביחסי ציבור או בשאר תחומי התקשורת, מומלץ
תיק עיתונות

תיק עיתונות

מידע על איש/ חברה/ ארגון ועל מוצריהם, המיועד לאמצעי התקשורת השונים. תיק עיתונות מכיל מגוון סוגי מידע על הגוף כגון
תחקיר עיתונאי

תחקיר עיתונאי

על מנת לחשוף את המידע הנסתר מן הציבור על העיתונאים לבצע תחקיר עיתונאי מעמיק במטרה לאסוף את כל הנתונים והמידע
תוכן שיווקי

תוכן שיווקי

השם היפה של "פרסומת סמויה". שילוב חומר פרסומי בתכנים שונים המוצגים באמצעי התקשורת, תוך טשטוש העובדה כי מדובר למעשה בפרסום
תדמית

תדמית

הדרך בה נתפס אדם, חברה, ארגון או עסק בעין חיצונית. התדמית משקפת כיצד מצטייר האובייקט בעיני הציבור, ואילו דעות ומחשבות
שדלן

שדלן

עיין ערך לוביסט
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט למעשה מנצל את יתרונות המדיום, כגון תפוצה רחבה, מיקוד קהל יעד ועוד לצורכי שיווק. השיווק באינטרנט מאפשר גם
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן