ניהול דיגיטלי

היום ההשפעה של כלי הניו מדיה השונים מתעצמת ומתחזקת יותר ויותר. כל בעל עסק, ארגון או גוף ציבורי חייב להיות קיים ופעיל גם בזירה הדיגיטלית ולפנות ישירות לקהל היעד שלו.

התקשורת היא ישירה, ללא מתווכים ומסננים והיא עוצמתית כי היא פוגשת את קהל היעד במרחב הפרטי והאישי שלו כאשר הביקוש והצריכה מגיעה ממנו באמצעות הרשתות החברתיות וגוגל.

מהו ניהול דיגיטלי?

הניהול הדיגיטלי מתייחס לנוכחות ולפעילות בכל זירות המדיה הקיימות, החל מבניית נכסים אינטרנטיים כמו אתר או דף נחיתה, דרך הקמת עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, פתיחת "עסק" בגוגל, יצירת מיקום בוויז ועוד.

הכלל החשוב בתחילת העבודה הוא להגדיר מטרות וקהלי יעד, כך נוכל לדייק את השרותים הנחוצים בכדי להתחיל בתהליך שיווק נכון שידייק את המסר עבור קהל היעד הרלוונטי.

לאחר מכן, נקים תשתית עם שפה מיתוגית אחידה ומסר שיווקי חזק באמצעות בניית אתר/ דף נחיתה, הקמת חשבונות לניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, הקמת דפים עסקיים ועוד.

נבנה אסטרטגיית קמפיין, קריאייטיב עבור המותג/ ארגון, נעצב מודעות ונייצר תוכן לצרכי קידום עבור השגת המטרה השיווקית.

לאורך כל הדרך נעביר דיווחים ועדכונים מהקמפיין באמצעות דוחות ונתונים מדוייקים בזמן אמת. נטייב את הקמפיינים כל העת וננהל את התגובות והפניות באמצעי המדיה השונים.


השיטה הנכונה היא להיות עם היד על הדופק כל העת, הניהול הוא דינמי ומשתנה ויש צורך לבצע התאמות ולייצר חידושים כל העת. יחד נוכל לשלוט במדיה ולהבטיח שהמסר הנכון יגיע לקהל הנכון בצורה שיווקית יעילה שתשיג את המטרות שלך!

אמצעי הניו-מדיה מגוונים ונרחבים.
אנחנו יודעים לעבוד עם הכלים הנכונים עבורך!

קמפיין פסטיבל הבננה 2018

בלאגן - קמפיין בפייסבוק

צמח תוצרת הארץ

בלאגן - קמפיין בפייסבוק