שנה טובה היא הזדמנות עסקית חדשה

הנוהג לשלוח כרטיסי ברכה לשנה החדשה הוא נוהג יפה, מכובד ומנומס.
לצד הנימוס והנחמדות, שימוש מושכל בכלי זה יכול להפוך ל פלטפורמה שיווקית  התסייע לנו לתזכר את לקוחותינו בהווה, בעבר ופוטנציאליים, לגבי השירותים והמוצרים שהם יכולים לרכוש מאיתנו. לנו זה יסייע בלהגדיל את סעיף ההכנסות בחודש שהוא "בעייתי" מבחינת ימי עבודה.

אם תשלחו שנה טובה רגילה הכוללת צילום, איור,  תמונה בנאלית וכיתוב בנאלי, אנשים אולי יקדישו לנושא שניות אחדותו והגלויה או הדואר יעלם כחלק מעשרות המיילים שאנו מקבלים כל יום- פספסנו את המטרה ואת ההזדמנות.

ברכה חדשנית, יצירתית, הנותנת ערך מוסף יכולה לתפוס את העין של הלקוח, לרענן את זכרונו לגבי משרדכם והשירותים או המוצרים שיש בידיכם להציע

בהפצת ברכה חשוב לזכור את התיקון לחוק הבזק (חוק הספאם) ואם שולחים אותה לרשימות תפוצה שאגרתם במשך שנים רבות, חשוב לזכור כי הרשימות והברכות יעמדו בתיקון לחוק. איש מאיתנו לא רוצה להתחיל את השנה עם תביעה קטנה ומרגיזה.

כלי נוסף שניתן להשתמש בו כיום הוא סרטון וידאו. כולם מדברים על ויראלי וכולם כבר ראו את התולעים החמודות שרות "שנה טובה" בפייסבוק או בווצאפ. כולם מאוד רוצים להיות ויראליים ולמרבה הצער לא כולם מצליחים, אבל לדעתי לא כולנו חייבים להגיע למיליוני צפיות. לפעמים גם כמה עשרות צפיות שמגיעות לקהלי היעד שלנו יכולים לתת מענה מצוין ולהביא עוד לקוחות.

סרטון קצר, פשוט, חכם ומשעשע המדבר אל קהל היעד יכול להוות כלי שיווקי נהדר, וגם אם הוא עולה כמה שקלים הרי שהיכולת שלו להביא לקוחות ולתזכר אותם על שירותינו הטובים – יכול להיות חשוב, חכם ונכון.

אז שתהיה לכולנו שנה טובה, הרבה בריאות והצלחה בעסקים ושתמיד תזכרו לנצל הזדמנויות עסקיות טובות בצורה יצירתית.

מאמרים נוספים
אתר האינטרנט שלך ויחסי ציבור

אתר האינטרנט שלך ויחסי ציבור

אתר האינטרנט שלך ויחסי ציבור אם היית בעל חנות פירות וירקות – האם היית משאיר את חלון הראווה של חנותך
כיצד בוחרים משרד יחסי ציבור ?

כיצד בוחרים משרד יחסי ציבור ?

כיצד בוחרים משרד יחסי ציבור ? הגעתם לשלב שבו אתם מבינים שיש לכם צורך במשרד יחסי ציבור, משרד כזה מעצם
הלוביסט – השליח שלך בפני קובעי המדיניות

הלוביסט – השליח שלך בפני קובעי המדיניות

הלוביסט – השליח שלך בפני קובעי המדיניות במשך שנים ההחלטות במסדרונות הכנסת התבססו על החלטות של חברי הכנסת ב"ייעוץ" של
עולים על הגל הירוק

עולים על הגל הירוק

עולים על הגל הירוק המודעות הסביבתית-אקולוגית הפכה כבר מזמן להיות חלק משגרת יומנו ובמקרים רבים מהווה סוג של ערך מוסף
ארגונים לשינוי חברתי והבחירות

ארגונים לשינוי חברתי והבחירות

ארגונים לשינוי חברתי והבחירות המודעות הסביבתית-אקולוגית הפכה כבר מזמן להיות חלק משגרת יומנו ובמקרים רבים מהווה סוג של ערך מוסף
מים אפורים הטרנד הסביבתי

מים אפורים הטרנד הסביבתי

מים אפורים הטרנד הסביבתי לפני כחמש שנים החלו בחדרי חדרים לדבר על אנרגיה סולארית ברמה המסחרית. עד לאותה תקופה, מעבר
כללי הזהב להופעה בטלויזיה

כללי הזהב להופעה בטלויזיה

כללי הזהב להופעה בטלויזיה כל עסק רוצה חשיפה תקשורתית חיובית, אך כשמגיע הרגע להופיע מול המצלמות, לפעמים נעשות טעויות קשות
אינתיפאדת הפייסבוק

אינתיפאדת הפייסבוק

אינתיפאדת הפייסבוק הרשת גועשת ורועשת, יש בכוחה להמליך מלכים וגם להעלותם על המוקד. סרטון פשוט שיוצא מהקשר עשוי לגרום לפגיעה
יחסי ציבור והשתתפות בתערוכות

יחסי ציבור והשתתפות בתערוכות

יחסי ציבור והשתתפות בתערוכות תערוכה מקצועית היא מיקום מצויין עבור הארגון להפגש עם קהלי היעד שלו, ליצור בנק לקוחות פוטנציאליים
טיפים לכתיבת ניוזלטר-מידעון

טיפים לכתיבת ניוזלטר-מידעון

טיפים לכתיבת ניוזלטר (מידעון) מידעון או ניוזלטר, הוא כלי שיווקי מצויין. ניתן וגם צריך לשמור על קשר עם לקוחות עבר,
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן