יחסי ציבור וקשרי עיתונות בישראל.

קשר רצוף עם עיתונאים והמערכות השונות המבוסס על מוניטין, היכרות ושיתוף פעולה מקצועי ומכבד, יצרו לאורך השנים מערכת של אמון והערכה. המטרה היא נוכחות קבועה בכלי התקשורת השונים וחשיפה לקהלי היעד המתאימים, המסייעות ליצירת מוכרות ונראות לארגון, למוצריו ולשירותיו, להבלטת העסק, או הארגון, בשוק תחרותי ולבניית מותג חזק ובעל שם.

רוב האנשים אינם מודעים לכך, שכמעט כל ידיעה המופיעה בכלי התקשורת השונים מקורה בעבודה מאומצת של קשרי עיתונות (יחסי ציבור). בין אם אתם מעדיפים את מהדורות החדשות, מדפדפים במוספי הכלכלה, או גולשים במדורי הצרכנות והלייף סטייל, רוב הסיכויים שאתם צורכים מידע המבוסס על קשרים אישיים, שיתוף פעולה ויחסי אמון בין איש יחסי הציבור לעיתונאי.

קשרי עיתונות הם אחד מכלי העבודה החשובים של משרד יחסי הציבור. הם מסייעים לנו ליצור מוכרות ונראות למוצרים ולשרותים שלך, להבליט את העסק שלך בשוק תחרותי ולבנות עבורך מותג חזק ובעל שם, תוך שמירה על נוכחות קבועה בכלי התקשורת השונים וחשיפה לקהלי היעד המתאימים.

כפי שכל מנהל מכיר את קהלי היעד שלו ומייעד מוצרים מתאימים עבורם, כך אנחנו מכירים את קהלי היעד שלנו בתקשורת ומכינים עבורם מסרים יחודיים, בהתאם לתחומי הסיקור, לוחות הזמנים והשפה העיתונאית המועדפת עליהם. הקשר הרצוף עם העיתונאים מבוסס על היכרות ושיתוף פעולה מקצועי, שיצרו לאורך השנים מערכת של אמון והערכה.

האם גם אתם יכולים לעשות זאת? – בוודאי. די בקלות תוכלו לרכוש רשימות עיתונאים ולהתחיל להפיץ הודעות הקשורות בעסק שלכם. אולם חשוב לדעת – עיתונאי מקבל עשרות או מאות "סיפורים" ביום. מתוכם הוא יטפל בבודדים ויפרסם, לכל היותר, כשניים או שלושה. המטרה היא לדעת לתת לו את הסיפור שיהיה זה שיתפרסם.

אנחנו מציעים את היכולת ליצור סיפור עיתונאי נכון ואטרקטיבי, את המעקב אחר זוויות מתאימות ואת הקשר היומיומי עם כל סוגי המדיה, על ערוציה העדכניים ביותר, המאפשרים לנו לזהות אפשרויות יצירתיות וחדשות עבור העסק שלך.

  • איתור סיפורי תקשורת - עריכת תחקיר, ובניית סיפורים בצורה המותאמת לכלי התקשורת השונים (לפי קהלי המטרה).
  • פיתוח וניצול ערוצי קשר – עם העיתונאים (מפגשים).
  • תחקיר וכתיבת הודעות לעיתונות – כתיבה עיתונאית של הסיפורים, עריכתם ובנייתם בצורה המתאימה לעיתונאים ועפ"י צרכיהם.
  • הפצת המידע לכלי המדיה המתאימים והרלוונטיים (בהתאם לכלי התקשורת ומטרות הארגון).
  • הדרכה – מתן הדרכה למרואיינים הפוטנציאליים (בשעת הצורך) כיצד להתראיין בכלי התקשורת המשודרת.
  • איתור אירועים אקטואליים – במטרה להתחבר לסדר היום הלאומי.
  • איתור ערוצי תקשורת רלוונטיים ומיוחדים – חיפוש מקומות "יצירתיים" המגיעים לקהלי יעד שונים.

הכלים שלנו